FANDOM

Book Princess Celestia and Luna S01E01.png

Alikorni (Alicorns) su poniji u crtanoj seriji i u ostaloj robi koji imaju rog jednoroga i krila pegaza i zavisno od radnje, moći zemaljskih ponija. Prikazani su kao kraljevska porodica. U Hasbrovoj liniji igračaka nazivaju se i Princeze poniji (Princess Ponies).

Termin alikorn prvi put se pojavljuje u epizodi Dvoboj čarolije, a kasnije se njeno značenje saznaje u epizodi Čarobni tajanstveni lek, to je reč kojom se nazivaju krilati jednorozi, koji su se tako i nazivali u epizodama Drugarstvo je magično! (1. deo) i A Canterlot Wedding (1. deo).

Kraljevske sestreУреди

Luna and Celestia with their cutie marks in the background S3E01.png

Princeza Selestija i Princeza Luna, vladarke Ekvestrije.

Princeza Selestija i njena mlađa sestra princeza Luna prvi put spomenete su u prvoj epizodi crtane serije u srednjovekovnim crtežima sa naracijom koja govori da su one "dve kraljevske sestre koje su vladale zajedno i stvarale harmoniju u celoj zemlji" i da je "starija je upotrebila svoje moći jednoroga da podigne sunce u zoru; mlađa je dovela mesec na početku noći". Loren Fost rekla je da je Selestija na početku trebala da bude Kraljica Selestija, najvići autoritet bez roditelja višeg čina, ali je po Hasbrovom zahtevu to promenjeno. Loren je rekla da Selestija otelovljuje sve vrste ponija: zemaljskih, pegaza i jednoroga. Ona je želela da Selestija ostane "misteriozna i teška za razumeti".

Princeza KejdensУреди

Princess Cadance --there are my girls-- S03E12.png

Princeza Kejdens sa kristalnim ponijem u Kristalnom kraljevstvu.

Princeza Kejdens se prvi put pojavljuje u prvoj polovini epizode A Canterlot Wedding (1. deo). Ona je Tvajlajtina fili-siterka i postaje joj jetrva nakon što se oženila sa Šajning Armorom u drugom delu epizode. Mnogi sajtovi (uključujući iTunes i Netflix) tvrde da je ona tašta Selestije, ali to nikad nije potvrđeno. U knjizi Twilight Sparkle and the Crystal Heart Spell, spominje se da je rođena kao pegaz i da je postala alikorn.

Tvajlajt SparklУреди

Alicorn Twilight reveal 2 S3E13.png

Tvajlajt Sparkl kao Alikorn

Tvajlajt Sparkl se prvi put pojavljuje kao jednorog, čak sebe naziva "običnim starim jednorogom", na šta Kejdens odgovara sa "Ti si sve, samo ne obični stari jednorog". Po Meganinom zaključku, "biti princeza u Ekvestriji je nešto što si zaslužio, a ne dobio". Tvajlajt je postala princeza i dobila je krila u epizodi Čarobni tajanstveni lek.

Kraljica KristalisУреди

Chrysalis ceremony podium cropped S2E26.png

Kraljica Krisalis, kraljica prtevaranata.

Kraljica Kristalis, jedino viđena u drugom delu epiode A royal wedding, u tekstu za njenu debitantsku epizodu predstavljena je kao "CRNI PEGAROG sa čvornovatim crnim rogom" [1]. Rebeka Dart, glavni dizajner likova za sezonu 2 čim je pročitala ime Kristalis, "sinulo" joj je da Kristalis treba da bude nalik insektima. Pretvaranti su predstavljeni kao drugačija vrsta u crtanoj seriji, ali i kao poniji ponegde.Jedan pretvarant je postao dobar i okrenuo se Kristalis u Sezoni 6 Toraks.

Beba Flari HartУреди

Preview Princess Flurry Heart Infobox.png

Flari Hart u pretpremijeri buduće epizode

Fluri Hart je Alikorn fili, beba princeze Kejdens i Šajning Armora koja je prvi put prikazana u predstojećoj premijernoj epizodi sezone 6. Neki promocionalni materijali je nazivaju "prva" beba alikorn iako u dnevniku dve sestre piše da su i Selestija i Luna rođeni kao alikorni. Njen rog i krila su veći nego rogovi i krila Paund i Bampkin Kejk kao i ostalih beba koji su se pojavljivali u crtanoj seriji i ostalim zvaničnim materijalima. Kad su Tvajlajt i ostali poniji po prvi put videli Fluri Hart, bili su zapanjeni veličinom njenih raširenih krila.

Ostali krilati jednoroziУреди

Rarity as an alicorn animation error S4E12.png

Reriti kao alikorn u epizodi Pinkin ponos

U crtanoj seriji se pojavljuju i drugi alikorni, a objašnjeni su kao greške pri animiranju. To uključuje "Princezu Grešanu" koja ima i krila i rog u epizodi Nulita lekcija, tri kraljevska stražara koja imaju i krila i rog u drugom delu epizode A Canterlot Wedding, Reriti koja je dobila krila u epizodi Pinkin ponos...

U epizodi Da li princeze sanjaju čarobne ovce?, Big Mekintoš se pretvara u Alikorna tokom Ponivilskog deljenog sna.

Dnevnik dve sestreУреди

Dnevnik dve sestre prikazuje dve strane priče: Selestijinu i Luninu. Lunina priča govori o "Alikornima" koji su učili Lunu i Selestiju kada su bili filiji. Selestijina priča govori o Zvezdanom Kovitlacu Bradatom koji je dobar poznanik Alikorna i kako Alikorni stare brže nego obični poniji.

Video igriceУреди

U Gejmloftovoj mobilnoj igrici, čarobna krila istog dizajna krila kao i u epizodi Sonični dugobum, privremeno dobijaju poniji u letećoj mini igri.

Amajlija AlikornaУреди

Trixie red eyes S3E5.png

Triksi sa crvenim očima u epizodi Dvoboj čarolije dok nosi amajliju Alikorna.

Amajlija Alikorna je amajlija sa moćima Alikorna. U epizodi Dvoboj čarolija, Triksi koristi amajliju da postane "jednorog većeg stepena" i dobija nenadmašive moći i zlostavlja stanovnike Ponivila. Tvajlajt Sparkl otkriva da samo "onaj koji nosi" medalju može da je skine i lažnom amajlijom koju je sama stvorila je prevari da skine amajliju Alikorna za lažnu medalju.

GalerijeУреди

Celestia and Luna form a Yin and Yang-like symbol S1E01.png
Princeza Selestija galerija fotografija
Princeza Luna galerija fotografija
Princeza Kejdens galerija fotografija
Kraljica Krisalis galerija fotografija
Tvajlajt Sparkl galerija fotografija

Pogledajte takođeУреди

ReferenceУреди

  1. https://twitter.com/MMeghanMcCarthy/status/195885265523441664