FANDOM

Prvi deo:

Tvajlajt i njeni prijatelji su otišli u Kristalno Carstvo.Te noći je Sanset Šimer htela da uzme krunu za princezu Jesenjeg bala i otišla je u portal.Tvajlajt mora da uzme krunu od Sanset i da se vrati u Ekvestriju ili će da ostane u ljudskom gradu 30 meseci.

Drugi deo:Reinbou rok

Jednog dana su tri devojke pevale u restoranu,sa sobom su nosile neku čaroliju zelenu.To su Dazlingz Adađa Dezl,Aria Blejz i Sonata Dask.Reinbums će se boriti u borbi bendova protiv njih.Reinbumz moraju da zapišu Kontra čini.Da li će uspeti i ko će pobediti?

Treći deo:Igre prijateljstva

Sanset Šimer je videla nekog stranca sa naočarima kako nosi spravu i ide ka portalu.To je Tvajlajt iz ljudske dimenzije.Ona ide u Kristal prep školu.Kristal prep i Kanterlot se svake 4 godine takmiču u Igrama prijateljstva biće sledeće igre: Motokros (igraju:K. Sanset i Reinbou K.Prep. Šugerkout i Idingo Zap),Roleri (K. Reriti i Pinki, K.Prep Lemon Zest i Sani Fler) i streljavštvo (K. Epldžek i Flateršaj K.Prep Saur Svit i Tvajlajt).Tvajlajt se nije baš zanimala igrama nego čaroliji iz Kanterlota posle se pretvorila u Midnajt Sparkl.Spasila ju je Dejdrim Šimer (Sanset Šimer).Posle se Tvaj. upisala u Kanterlot srednju školu.

Četvrti deo:Legenda o Everfri

Tvajlajt sa naočarima je imala košmar Midnajt Sparkl nije mogla da je zaustavi.Svi đaci su otišli u Kamp Everfri šumi i upoznali vođe to su Gloriosa Dejzi i njen brat Timber Spurs.Malo kasnije je došao Filter rejč on je hteo da otproda Kamp Gloriosa nije htela.Gloriosa se pretvorila u Gaju Everfri zato što nije dozvolila da otprodaju njen kamp.Da li će uspeti?