FANDOM

Lyra Heartstrings id

Ametist Star i Lira Hartstrings dva jednorog ponija iz Kanterlota

Jednorozi su jedna od vrsta ponija u crtanoj seriji koji žive u Ekvestriji. Imaju rog i mogu da bacaju čaroliju što ih razlikuje od pegaza i zemljanih ponija.

U prošlim generacijama, jednorozi su imali mogućnost teleportacije, ali nisu imali nijedne druge specijalne moći. Njihovo ime dolazi iz grčke mitologije.

Prikaz u serijiУреди

Unicorn banner S2E11

Zastava plemena jednoroga iz epizode Hearth's Warming Eve

Baš kao što njihovo ime predlaže, svi jednorozi imaju dugi rog ispučen na njihovom čelu koji sjaji kada koriste čaroliju. Iako njihov rog služi samo za magiju, koriste ga i u svakodnevom životu za neke druge stvari: U epizodi Slatko obeležje, Rojal Pin koristi svoj rog da bi pukao balon. Tvajlajt Sparkl i Reriti često koriste um umesto snage, na primer kad je Tvajlajt osvojila peto mesto u trci jesenjeg lišća u epizodi Fer trka ili Reriti prevazilazi njene otmičare u epizodi Šou pasa i ponija. U epizodi Hvalisanje, Spajk navodi da jednorozi trebaju da imaju samo malo magije koja se slaže sa njihovim specijalnim talentom. To znači da jednorozi poput Tvajlajt i Triksi jedinstvene jer je njihov talenat baš čarolija. Međutim, i Reriti i Tvajlajt navode da se magija jednoroga ne dešava bez razloga.

Magija jednoroga je prekinuta četri puta u crtanoj seriji. Prvi put se desilo kad je Nesklad uklonio Tvajlajtin i Reritin rog u epizodi Povratak magije (1. deo). Kada je Sviti Bel udarila Reritin rog u epizodi Ponyville Confidential, njena čin lebdenja je odjednom prestala. U epizodi Kristalno Carstvo (1. deo), Sombra poništava Šajning Armorevu magiju crnim kristalima. Četvrti i poslednji put kada se nešto slično desilo je kada je u epizodi Princeza Tvajlajt Sparkl (1. deo) lizanjem njenog kopita i dodirom roga. Drugim rasama ponija je teško takmičiti se protiv alikornske čarolije kao što je viđenu u epizodi Hvalisanje kad je Triksi lako pobedili Epldžek i Rejnbou Deš u takmičenju.U epizodi Ekvestrijske igre (S4) jednorozi nisu smeli da bacaju čaroliju pa su zaštitli rogove.

Takođe pogledajteУреди