FANDOM

Spajk
Spajk.png
Spajk kao zmaj
Spike ID EG.png
Spajk kao pas
Vrsta Zmaj, pas (DiE)
Pol Muški
Zanimanje Tvajlajtin pomoćnik broj jedan

Spajk (u originalu Spike ili Spike the Dragon) je muška beba zmaj i jedan od sedam glavnih likova crtane serije. Najbolji je prijatelj Tvajlajt Sparkl i njen pomoćnik broj jedan. Ima sposobnosti da čarolijom dostavi pisma princezi Selestiji. Zaljubljen je u Reriti.

Prikaz u serijiУреди

LičnostУреди

RazigranostУреди

Spike chuckling frozen lake S1E11.png

Spajk se smeje Tvajlajtinoj nesreći u epizodi Oterajmo zimu.

Spajk je ponekad sarkastičan i po neki put se smeje tuđim nesrećama. U epizodi Od trača do istine, smislio je nadimke ponijima zbog dejstva šaljive biljke. U epizodi Oterajmo zimu, smejao se Tvajlajtinoj nespretnosti na klizaljkama, ali je uglavnom uvek od pomoći kad je to potrebno. Obožava žurke, što je viđeno u epizodi Drugarstvo je magično!.

OsetljivostУреди

U epizodi Sve je dobro čime se sova svrši, Spajk se osećao depresivno i ljubomorno jer je Tvajlajt našla još jednog asistenta, Sovincijusa, ali je znao da nikad neće biti zamenjen. U epizodi Kristalno Carstvo (2. deo), u začaranim vratima koja pokazuju vaš najveći strah, imao je viziju da ga je Tvajlajt poslala daleko zauvek, što ga je uplašilo.

IzleganjeУреди

Infant Spike S1E23.png

Spajk kao novorođenče.

U retrospekciji iz epizode Beleške tragača za slatkim obeležjem viđeno je da je Tvajlajt kao fili u Selestijinoj školi za nadarene jednoroge trebala da izlegne jaje zmaja čarolijom. To joj nije pošlo sa rukom, ali kad je Rejnbou Deš izvela sonični dugobum, Tvajlajtine skrivene moći uspele su da izlegnu Spajka, ali takođe ga pretvoriti u velikog zmaja što je napravilo veliki haos u prostoriji. Princeza Selestija je lično intervenisala, a od tada je Spajk postao Tvajlajin pomoćnik broj jedan.

U prvoj epizodi, Spajk je rekao Flateršaj da se izlegao iz lepog zelenog-narandžastog jajeta.

SinhronizacijaУреди

U srpskim sinhronizacijamaУреди

  • Minimax: Snežana Nešković (sve ostale sezone), Milena Živanović (S3)

Na drugim jezicimaУреди

Glavni likovi
Tvajlajt SparklSpajk Epldžek Flateršaj Pinki Paj Rejnbou Deš Reriti